Нұра ауданының мәдениет және тілдерді дамыту бөлімі
Нұра орталықтандырылған кітапханалар жүйесі

Ай кітабы

Астана.Путеводитель / Составитель Р.Турлынова. – Астана: Фолиант, 2018. – 144 с.
Досанов С. Он екі томдық таңдамалы шығармалары: 1том. Әңгімелер, повестер. – Алматы: «Арда+7», 2018
Қазақтың әйгілі жазушысы, ҚР Мемлекеттік сыйлықтың және М.Шолохов ат. Халқаралық сыйлықтың лауреаты С. Досановтың он екі томдық шығармаларына таңдамалы еңбектері енгізілді. Жазушының 1 томына әңгіме, повестері берілген. Жазушының 2 томына «Екінші өмір» романы берілген. Жазушының 3 томына «Тау жолы» романы берілген. Жазушының 4 томына «Жиырмасыншы ғасыр» романының 1кітабы берілген. Жазушының 5 томына «Жиырмасыншы ғасыр» роман-эпопеясының екінші кітабы берілген. Жазушының 6 томына «Жиырмасыншы ғасыр» роман-эпопеясының үшінші кітабы берілген

Анонс

Іс-шара анонсы- желтоқсан - 2019ж.


Көпшілік жұмыс

Уақыты

Мерзімді басылымдар күні «Егемен Қазақстан» газетінің жарыққа шығуына 100 жыл» 

05.12.19

 Дискуссия «Тәуелсіз Қазақстанның дамуына қосқан үлесім»

11.12.19

Буккроссинг «Молодежный книговорот»

20.12.19

Бейне круиз «Қазақстанның қасиетті жерлері»

24.12.19

Акция «Библиотерапия в подарок» (мед. мекемесіне әдебиеттерді жинау бойынша қайырымдылық акциясы)

27.12.19

Көрнекілік насихат

 

 Ақпараттық көрме «Барлығы ЖИТС туралы»

29.11.19

- 01.12.19

Көрме-импульс «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес»

9.12.19

Көрме есімнама «Халқым деп соққан жүрегі»  (Ж. Аймауытовтың туғанына 125 жыл, Т. Рысқұлов 125 жыл, Мұстафа Шоқай 130 жыл)

25.12.19

 


Авторландыру

Бірге сыбайлас жемқорлыққа қарсымыз

Қаралды (1192)

«Мемлекет қызмет өкілеттігін жеке

мақсаттарға пайдалану тиімсіз

әрі мүмкін емес болатындай

                                                 жағдайлар жасауы керек. Ол үшін

                                                     осы жұмыстағы әлемдік озық

                                                                                          тәжірибелерден үйренген жөн».  

Н.Назарбаев

 

            Сыбайлас жемқорлық – күрделі әлеуметтік, саяси және экономикалық құбылыс.  Ол қазіргі уақытта саяси дамуға қарамастан барлық мемлекетте кездеседі, ауқымы ғана әр түрлі. Сыбайлас жемқорлық экономикалық дамуды баяулатады, демократиялық институттарды бұзады және мемлекеттік негізді кетіреді, мемлекет байлығын азайтады, тұрмыс деңгейін төмендетеді. Онымен бетпе-бет кездеспесек те, ол бізге әсерін тигізеді.

  • Мемлекеттің жалпы байлығын кемітуге әкелетін сәтсіз бизнес;
  • Еңбекшілерге берілетін төлемдер және жабдықтауға қажетті заттарды сатып алуға бөлінген шығындар: кітап, дәрі-дәрмектер, компьютерлер және т.б. арналған қаражат көлемін қысқарту;
  • Мемлекет әлеуметтік қызметтерді (мектеп, аурухана, жолдар, сумен жабдықтау, полиция және т.б.) көрсетуге бөлген қаржыны мақсатсыз пайдалану;
  •  Заңдарды әзірлеу және өзгертудегі жеке пайда;
  • Үкіметтің беделін түсіру.

Бас Ассамблея 2003 жылы 31 қазан күні Біріккен Ұлттар Ұйымының сыбайлас жемқорлыққа қарсы Конвенциясын қабылдаған. Сыбайлас жемқорлық туралы алдын ала ескертудегі және онымен күресудегі Конвенция мәселесі мен рөлін түсіну үшін 9 желтоқсан –  Халықаралық сыбайлас жемқорлықпен күрес күні деп қаулы етілді.   Конвенция 2005 жылдың желтоқсан айында күшіне енді.

            Сыбайлас жемқорлық мемлекет пен қоғамның тұрақтылығына, Қазақстанның қауіпсіздігіне жүйелі қатер болып табылады. Онымен күрес Қазақстандағы мемлекеттік саясаттың негізгі басымдықтарының бірі ретінде анықталады.  

            Қазақстан Республикасының «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Заңының 6 бабына сәйкес барлық мемлекеттік органдар мен лауазымды адамдар өз құзыреті шегінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес жүргізуге міндетті.

            Қазақстанның Президенті сыбайлас жемқорлық туралы айтқан кезде, қоғам қатысуынсыз сыбайлас жемқорлықты жеңу мүмкін емес екендігін бірнеше рет басып айтқан. Сыбайлас жемқорлықпен күресу үшін қоғамның барлық топтары жүйелі күш салысуы тиіс. 

Сыбайлас жемқорлықтың өсуінің төрт себебі:

  • Мүмкіндіктер. Адамдар жүйе тиімсіз жұмыс істегенде және қолданыстағы тәртіп пен заңдарды есепке алмағанда өз мақсаттарына жету тәсілін табу қажет болғанда сыбайлас жемқорлыққа ұшырайды.
  • Әшкерелену мүмкіндігі төмен болғанда. Есеп берушіліктің болмауы ең алдымен транспаренттіктің болмауының (мысалы, мемлекеттік шенеуніктер не істегендері, қалайша және неге істегендері туралы ақпарат бермейді, және өз әрекеттерін түсіндірмейді) нәтижесі, сонымен қатар әлсіз құқық қолдану қызметі (құқық тәртібінің органдары өз міндеттерін теріс пайдаланатын билігі бар адамдарды жауапкершілікке тартпайды).
  • Нашар мотивация. Мысалы, шенеуніктің табатыны өмір сүруге  жетпесе немесе ертеңгі күнге сенімі болмаса, ол өз табысын парамен толтырады.
  • Заңды сыйламау. Белгілі бір жағдайларда қарапайым адамдар заңсыз деп есептейтін үкімет заңдарын айналып өтуге тырысады. Кедейлік пен тауарлардың жетіспеушілігі (мысалы, дәрі-дәрмек) де адамдарды заңдарды сақтамауға итермелеуі мүмкін.

Сол себепті өзіңізге қажетті құнды нәрсеге қол жеткізу үшін (мысалы, телефон өткізу) шенеунікке пара бергіңіз келсе, пара беру мемлекеттегі сыбайлас жемқорлықтың өсуіне әкелетіндігін естен шығармаған дұрыс.  

            Сыбайлас жемқорлықпен күрес мемлекетті басқару жүйесін арттырумен, яғни үкіметті қалыптастыру және оның қызметін басқару жүйесін жақсартумен тығыз байланысты.  

 

© 2013 Нұра орталықтандырылған кітапханалар жүйесі
Әзірлеуші және қолдаушы: Интернет-компания Creatida
Яндекс.Метрика